fermat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iskan var diyor emlakçı. Bunun belgesini veya doğrulamasını nereden yapabiliriz ?
Belediyeye gidin İSKAN belgesi alınmışsa Kat irtifaktan Kat mülkiyetine geçirmek zor değil. Çok cüzzi bir masrafı var. İskan almadıysa neden almadığını öğrenin. İş bitirmesinin kaç olduğunu öğrenin.

3 yıl içinde normalde alınması lazım, Alınmamışsa çevreye ve belediyeye sorun bu mütehaitt firma daha önceki inşaatlarının iskanını almış mı.. Birde bina gerçeten 3 yıllık mı belediyeye sorun..