Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben bugün mal sahibi çektim gideri. 1325 tl kiram var 1780 tl 34,49 tefe tüfe oranı yatırdım gitsin dava açsın yeter abiçim. 2023 gelsin artık. gerçi biz halk olarak da fırsatçıyız.
her şeye okey de böyle şeylerin gram onla alakası yok, mizim milletimiz doymuyor aç fırsatçılar, gıda kdv %1 inecek denildi zincir marketler o gece sabaha kadar açıktı zamdan indirim yaptılar. bu sadece bir kaç örnek bizim sonumuz hükümet değil milletimizden dolayı olacak ben bu yaşıma kadar bunu öğrendim daha yarısındayız öğretecekleri çok şey var