Merhaba arkadaşlar 14 ay evde oturup sadece oturduğu ilk ayın kirasını veren yani 13 aydır kira vermeden oturan kiracı hakkında hukuki olarak ne yapılabilir ne tür yol izlenebilir? Sözleşme yapılmış ama kayıp şuanda. Adama kira ver deyince ''gel canımı al ben de para yok'' diyormuş sadece.
aklınızda bulunsun sözleşme yaparken tahliye taahhütnamesi imzalatın. böyle durumlarda baya işe yarar. yapılacak şeyleri arkadaşlar zaten belirtmiş çok zahmetli bir iş olur fakat bir şekilde çıkartılır. çıksa bile muhtemelen ev harabeye dönmüştür.