bende geçenlerde aklıma gelip araştırdım burda görünce şok :d
maliyet çok yüksek hocam 1 dönüm için sera kurulumu vs 600-700 bin tl tutmakta 3 4 yılda amortisman ediyor çok saçma geldi bana
ve konuşma yaptığım kişi çok bilgili idi önemli olan üretmek değil pazar diyor eğer toptancı pazarcıya kalırsan %30 40 kar ile zor verisin biz misal çilek eken müşerim pazarda çilek 15 tl iken 20 tl den toptan verebiliyordu dedi
bütce var ise güzel bir iş aslında çks kaydın varsa destek fln var aslında