Selamlar,
Hayalimde her zaman ülkem için üretim yapma fikri var. Son zamanlarda gözüme topraksız tarım dikkatimi çekmektedir. İnternette çok fazla video var fakat genel olarak bu iş yapılır mı zorlukları neler vs vs pek bilgi bulamadım.
Bizim memleket biraz soğuktur. Kış Eylülde mayıs haziran gibi biter (kar değil soğuk)
1500 metre kare alanımız var bunun 750-1000 metre kare yerine sera yapsam 4 kişilik bir aileyi geçindirir mi?
Bu işi yapabilmek için gerekli eğitimi nasıl alabiliriz?
Bu konuda tecrübeli arkadaşlar illaki forumda vardır bu konuda yardımcı olabilecek varsa memnun olurum.