1.5 ay boyunca günde 4-5 litreye yakın su tükettim ek olarak her gün 1.5 saat sabahları yürüdüm 10k adımı tamamlayacak şekilde. Her yemekten 15-20 dk sonra 1k adım atıyordum. Özellikle geceleri abur cubur yediysem evin içinde en az 5k adım atıp öyle uyuyordum. Böyle böyle 1.5 ayın sonunda 10 kilo civarında verdim (100 ün altını gördüm). Bu yıl tekrar yapacağım şuan 105 kiloyum hedefim 90.
(bazı günler arkadaşlarımla dolaşıp fast food yediğim zamanlar günde 40k adıma kadar yürüyordum ama haşatımda çıkıyordu yani

bu kadar abartmaya gerek yok fast food yemeyin)