Mesele çok başka yerlere gitti artık. Halihazırda işini gücünü zar zor kuran herkes borçlanma yoluna gider.
Çünkü döndüğünde ne kendi işi kalır, ne maaşlı işi. Zengin olan zaten istisna dışında gitmez.
İlk bedelliler vatan hainiydi, şimdi bedelli gitmeyen keriz gibi bir durumda.
Kurbağa yavaş yavaş fokurduyor, yorum bu kadar.