ZEON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu otomatikleştirilebilir bir süreç. Onlar da öyle yapıyor, satış oldu faturasını düzenleyim diyen biri olmak zorunda değil. Belki maliyetinden belki başka sebeplerden tercih etmeyebilirsiniz ama sorumluluğunuz belli, bir şekilde çözüm üretilmeniz lazım.
Tamamdır hocam teşekkür ederim muhasebeciim ile görüşeceğim.