Peki hocam binlerce satışı olan firmalar nasıl bir yol izliyor? Çok fazla işlem oluyor çünkü bunun için ciddi zaman gerekir.
Bu otomatikleştirilebilir bir süreç. Onlar da öyle yapıyor, satış oldu faturasını düzenleyim diyen biri olmak zorunda değil. Belki maliyetinden belki başka sebeplerden tercih etmeyebilirsiniz ama sorumluluğunuz belli, bir şekilde çözüm üretilmeniz lazım.