tekno123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hiçbir kullanıı fatura istemedi bu durumda tüm tutarı toplayıp tek bir faturada tc ye 1111111111 yazsam sorun olur mu?
Bu şekilde yapamazsınız. Sektörün ne olduğu önemli değil, her işlem için ayrı ayrı fatura düzenlenmesi lazım. Müşteri fatura istemiyorum dedi diye fatura kesmedim diyemezsiniz.