tekno123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hiçbir kullanıı fatura istemedi bu durumda tüm tutarı toplayıp tek bir faturada tc ye 1111111111 yazsam sorun olur mu?
O konuda bir bilgim yok fakat muhasebecinize sorun isterseniz daha net bilginiz olacaktır. Fakat genelde tc vermeyenlere 111111 yazılıyordu adetini hatırlamıyorum. Paytr de ödemelere göre kesmeniz daha iyi olur gibi. Çünkü orda kişilerin isim soyisim ve telefonları var. Olurya ileride bir gün biri serviste sorun yaşadığından şikayetçi olur fatura kesmedi diye en azından elinizde kişiye kesilmiş fatura olur.