Dostlar merhaba, smm panellerde ödeme yapanlar tek tek ayrı ayrı kişiler oldukları için paytr tek tek her kişiye vergi kesmelisin diyor da bu işin böyle olacağını sanmıyorum.
Siz nasıl yapıyorsunuz? Cevap verenlere şimdiden teşekkürler.