Selamlar biraz kendi zorluklarımdan biraz da sistemin şaçmalığından dolayı fikirlerinizi almak istiyorum. Bazen platformlarda görüyorum, ps, ai, ae bilsin, seo uyumlu içerik yazsın, sosyal medya yönetsin, siteye içerik girsin..... Say say bitmez arkadaş. Yemin ederim şurada tek başıma bir yazı girip, görsel hazırlayıp, sosyal medyada paylaşınca enerjim tükeniyor. Bir insanın tek bir işi olur, bağlantılı işleri olursa diğerlerini yapar. Ancak insanları bu kadar sömürmek gerçekten kötü değil mi? Büyük şirketler için konuşmuyorum ancak genelde bu tarz profil işletmelerini anlamışsınızdır. Hem çalışana yazık hem de emeklerine yazık. Kaç yaşından sonra amatörün de amatörü düzeyde ps öğrenmeye çalışıyorum. Bütçem yok kimsenin emeğini hiç etmeyeyim diye. Burada bulunun arkadaşlar, yaptığınız işte emeğinizi de fiyatlandırmaya koyun. Ölücülerden uzak durun.