Başta amerika olmak üzere pek çok farklı ülkedeki asgari maaşlar saatlik çalışma bazlı hesaplanıyor.
Sizce Türkiye de de asgari maaş saatlik mi olmalı yoksa bu hali iyi mi?
Veya belki 4 saatlik periyotlara göre hesaplanabilir vs vs.
Sizin bu husustaki görüşünüz nedir?