OneGui adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlatımında sanırım bir sorun var değişkeni madem güncelleyeceksin ve çekeceksin db de ayarlar veya x tablosu oluştur içine update satırı ekle, butona basıldığında da güncelle db de daha sonra veriyi çektir olay bu neden tekrardan dosya oluşturuyorsun çok mantıksız geliyor.
Hocam haklı olabilirsiniz anlatamamış olabilirim. Kusura bakma hızlıca şöyle anlatayım benim otomatik güncelleme yapan bir sistemim var müşterilere sattığım bir script için. Sistem benim server ımdaki admin panelinden güncel versiyon numarasını çekiyor, kontrol ediyor ve yeni versiyon varsa Güncelle butonuna tıkladığımda son versiyon dosyalarını indiriyor. Benim yapmaya çalıştığım ise şu; güncelleme yaptığında o versiyon numarasını da bu oluşturduğum versiyon.php deki dosyaya yazsın sonra ben onu çekeyim istedim. Bu sayede güncelleme yaptırdığım sayfada yeni versiyon numarası ve sistemin versiyon numarasını kontrol ettireceğim, güncelleme var ise versiyon numarası tutmayacağından güncelle butonu görünür olacak. Aynı ise ikisi de güncelleme butonu gizlenecek.

Sizin bu konudaki öneriniz nedir nasıl yapabilirim? Veritabanına mı kayıt ettirmeliyim?