emregoktepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir örnek verebilir misiniz hocam? Bu php de yeniyim de
Anlatımında sanırım bir sorun var değişkeni madem güncelleyeceksin ve çekeceksin db de ayarlar veya x tablosu oluştur içine update satırı ekle, butona basıldığında da güncelle db de daha sonra veriyi çektir olay bu neden tekrardan dosya oluşturuyorsun çok mantıksız geliyor.