mryvz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demek istediği diyorsunuz yazılı kaynağınız yok, siz diyorsunuz.
https://prnt.sc/xQHzrRxuXGVb

mryvz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demek istediği diyorsunuz yazılı kaynağınız yok, siz diyorsunuz.
Google'ın sayfasında yazanı gösteriyorum ben. Yani sizinkisi bir temenni, bir dilek, bir tecrübeden öte değil.
Neyse, politika orda, yazan orada.
Zaten ben illa politikalara uyun illegal iş yapmayın filan demiyorum. Görüldüğü gibi arbitraj işiyle kazanan binlerce kişi var. Daha önce de dediğim gibi adwords reklam verdi banladı, tıklama başı ödeme yapan yerde reklam verdiniz banlandı gibi uyarıyla banlamıyor google. Algoritma ölçüyor, reklamveren zarar ediyorsa banlıyor. Reklamverene zararı yoksa çoğu şeyi görmezden geliyor, ki görmezden de gelsin zaten.
Siteyi google politikalarına %100 uyumlu yaparsak para kazanamayız Türkiye'de.
https://www.r10.net/1082524574-post48.html burada yazdığımı iyi okursanız ve dijital reklamcılık kavramını iyi anlarsanız politakalarda yazanın tam olarak ne olduğunu anlayacaksınız zaten.