Büyük konuşmak? Hele bir de söz konusu google ise.
Çoğu kişi gibi siz de adsense politikalarını bilmeyen kesimdensiniz sanırım.
https://support.google.com/adsense/answer/48182?hl=tr Trafik kaynakları
Google reklamları, belirli kaynaklardan trafik alan sayfalara yerleştirilemez. Örneğin, yayıncılar tıklama başına ödeme yapılan programlara katılamaz, istenmeyen e-postalar gönderemez ve reklamları bir yazılım uygulamasının çalışmasının sonucu olarak gösteremez. Ayrıca, dijital reklamcılık kullanan yayıncılar, sayfalarının Google'ın Açılış Sayfası Kalite Yönergeleri ile uyumlu olmasını sağlamak zorundadır.
İllegal değil he?

Şimdi uzman mı olduk akılsız mı?
Kazanırsın, adsense kısıt gelmez, ödemeni alırsın ayrı mevzu. Ama politikalara aykırıdır, illegaldir. Google yakalarsa öper!...
Yanlış bilgilendirmeyin insanları.
Sizinde yanlışınız var.. burada belirtmiş olduğu '' Örneğin, yayıncılar tıklama başına ödeme yapılan programlara katılamaz, istenmeyen e-postalar gönderemez ve reklamları bir yazılım uygulamasının çalışmasının sonucu olarak gösteremez. '' Bu kısım politikalara aykırı diyor reklam ile trafik almayın demiyor.
''Ayrıca, dijital reklamcılık kullanan yayıncılar, sayfalarının Google'ın
Açılış Sayfası Kalite Yönergeleri ile uyumlu olmasını sağlamak zorundadır. '' Dijital reklamcılık kullanan yayıncılar ise adwords facebook vs vs ile reklam trafiği alacak olan kişilerin ise içeriklerinin sayfa kalite yönergelerinie uymasını istiyor buna uyduğunuz sürece reklam ile aldığınız trafiği aslında tamamen doğru görüyor.
BURAYI İYİ OKUYUN.
Sitenin, Google'ın
Açılış Sayfası Kalite Yönergeleri ile uyumlu
olmaması durumunda,
dijital reklamcılık faaliyetlerinden trafik alamaz. Örneğin kullanıcılar, reklamınızın vaat ettiklerini kolayca bulabilmelidir.
Bunu gerçekleştirirseniz trafik alabilirsiniz diyor yani.

Çoğu kişiye laf atarken önce okuduğunuzu gerçekten iyi anlamanız gerekiyor hocam sadece okumak ilede olmuyor maalesef herşey bu sebeplerden de bilgi kirliliği çok fazla oluşuyor. İyi forumlar dilerim.