Arkadaşlar merhaba,
Size de danışmak istedim. Maltepede ismi lazım değil firmasının bir inşaatı var. Defalarca şikayet ettim zabıta defalarca ceza kesti ancak bu inşaat sabaha kadar çalışmaya devam ediyor. Bugün en son polis çağırdım çalışanların bir kaçıyla tartışıp şikayetçi oldum haklarında. Bu saatte eve geldim hala çalışmaya devam ediyorlar. Şuanda beton döküyorlar. İş çözümsüz bir hal aldı. Cezayı ödemeyi kabul ediyorlar çalışmaya devam ediyorlar. Bu konuda bir fikri olan var mı? Nasıl çözeriz. Sesten bıktık artık.
Hocam maalesef cezayı ödedikleri sürece polisin veya zabıtanın yapacak pek bir şeyi kalmıyor. Çalışma izni aldıysalar ona da yapacak pek bir şey yok yine belediye tarafından böyle izinler verilir şikayetinizi dile getirirseniz 23.00a kadar çalışma izinleri yenilenmeyebilir. İzinlerin yeni olup olmadığını mutlaka sorun zabıtaya veya polislere de sormalarını söyleyin. Belediye genelde uzun uzun süreler geç saatlere kadar çalışmaya izin vermez genelde 1 hafta kadar izin verilir ve her hafta yenilemek için belediyeye gitmeniz gerekir.