Kardeşim sen şöyle düşün.

Bir tema yazıyorsun ve bedava sunuyorsun. Bir link ve ad sunuyorsun, yapmayın hocam. Bu link gözüne batmamalı. Bir tema yazmanın zorluğunu dahil bilmiyorsunuz. Ben eski bir oyun geliştiricisiyim ve bu işleri az çok biliyorum. Bir linki çok görüyorsanız o zaman para biriktirip adamın temasını alın. Bu tip yazıları kaldrmayı hem doğru ve hemde etik bulmuyorum. Bu konu yüzünden ceza yiyeceksem, cezama da razıyım.