Helal olsun hocam banane demeden gördüğünüz bu duruma kayıtsız kalmamışsınız
eyvallah evet insan olarak bir canlının göz göre göre ölmesi hic hoş degil bu hayvan veya insan fark etmez sonucta bir can taşıyor keşke hepsini kurtarabilseydik hava kararmasına az kalmıştı bıraktık mecbur
yok avlamadık tuttuk bıraktık