Merhabalar, bildiğiniz üzere r10 da açık arttırma ile satış yapılıyor ancak başka platformlarda buna rastlamadım. Açık arttırma için yasal bir prosedür var mı ? Açık arttırma sitesi yapsam yasal olarak bir yükümlülüğüm olur mu ?
Domain Deposu Domain Alış satış Facebook grubumda da açık arttırma yapıyorum. Burada da açık arttırma yapıyorum ama yasal bir hukuk mevzuatından daha ziyade usule uymak gerekiyor. Mesela ihalenin bitiş saati kesin olmalıdır kafana göre her hangi bir yerde kesemezsin. HemenAl Fiyatı muhakkak olmalıdır, ihaleni sonunu beklemek istemeyen kişi parayı basıp alabilmelidir. Örneğin ihaleden 100-200 TL ye alabilecekken hemenal fiyatı 1500 TL falan olursa parayı basıp alabilmelidir. İhaleye katılıp teklif verip almayan kişiler derhâl engellenmeli ve insanları boş yere zarara uğratmamalidir,
İhaleyi başlatacaginiz rakam domaini satabileceğiniz en düşük rakam olmalıdır