Merhabalar, bildiğiniz üzere r10 da açık arttırma ile satış yapılıyor ancak başka platformlarda buna rastlamadım. Açık arttırma için yasal bir prosedür var mı ? Açık arttırma sitesi yapsam yasal olarak bir yükümlülüğüm olur mu ?