Savunmak için söylemiyorum ama dün iki tarafta açıklama yaptı.
İkisini de adliyede çalışan bir arkadaşım var ona attım nasıl iki tarafta kazandığını iddia eder diye. Cumhurbaşkanı herkes üzerindeki şikayetleri geri çekmiş. Dolayısıyla şikayeti olmayan davanın kazananı yada kaybedeni olmaz. Şikayet çekildiği için de karar bozulmuş.