mertcanglz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu ilk defa sizden duyuyorum, başımıza da böyle bir şey gelmedi daha önce. Bizim araştırdığımıza göre yapılan kontrat süresi boyunca oturabilir ama ev sahibi çıkarmak isterse kontrat bitmeden belli bir süre önce karakol yada muhtarlığa dilekçe vermesi gerekiyor.
Daha önce forumda bunun defalarca konusu açıldı hocam devlet ev sahiplerinden çok kiracıların yanında. Tefe tüfeden fazlasını isteme hakkı yok yasal olarak. Zam yapamadığı için evden çıkarmak isterse de genelde klasik bahane kızım oğlum oturacak oluyor. Devlet bunu da denetliyor eğer kızı ya da oğlu değilde başka birisine kiraya verdiği anlaşılırsa ceza kesiyor ev sahibine. Bahanesiz kimse kimseyi oturduğu evden çıkaramaz sözleşmeyi kiracı uzatma hakkına sahip. Millet kira ödemeden aylarca evlerde kalıyor onları bile çıkartamıyorlar ev sahipleri, kirasını düzenli ödeyen adamı kimse evden çıkaramaz