Burası wm forumu mu; btc, siyaset, laf atma, reklam forumu mu? Çol çocuk, ergen beyinler, çöp konular vs. Reklam konularına ücret getirilmeli. Wm konuları çok az. yardım ettiğinde zaten değer bilmiyor. Bu bakımdan yardımı uzun süre önce kestim. Gelişememiş beyinler birbirini küçük düşürme eğiliminde. Troll kaynıyor. Kötü ve aşağılayıcı söylemler vs. Cidden r10 ekibi bunları görmezden gelerek forumun saygınlığının düştüğünü anlamak istemiyorlar. Destek verenler, bilgi paylaşanlar çok azaldı. Sürekli dolandırılma, siyaset, reklam konuları.