HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim kasım ayında kaza oldu
Evin önünde araçta değildim karşı taraf park halinde çarptı karşı sigortadan yaptırdık aracın kapıyı sonra ben karşı sigortaya kendim değer başvurusu yaptım onlarda 1.2k verdi bende az buldum stk a gittim orasıda 3 bin değer kaybı dedi aradaki fark yine yatırdılar kesintileri ile
Eksperin ilettiği değer kaybı bedeli kusur oranına göre belirleniyor değil mi?

Bu konuda bilginiz var mı?