ben cehennemde herkesin yaptığı günaha göre yaşayacağına inanıyorum, biryerde duymuştum yanlışsa kusura bakmayın ama biryerde duydum : "Benim kullarımı kimse alıkoyamaz elbet zamanında herkes yanıma gelecek" benzeri birşeydi yada yanlış hatırlıyorum. Bence herkes iyiliğine ve kötülüğüne göre yargılanacak, dinine göre değil. E tabii dine inanlar belki daha iyi yaşar bilemem. Bu arada Hristiyanlar ve Yahudiler kafir sınıfına girmez çünkü onlarıda allah gönderdi. Çünkü kafir "Tanrı’nın varlığına inanmayan, Tanrıtanımaz, dinsiz, inançsız (kimse). " demektir ancak yahudiler ve hristiyanlar allaha ve kitaba inanıyor. Kısacası herkes yaşadığı ve yaşattığı gibi yargılanacak(bence)