geçmiş olsun hocam necmettin taksit taksit ödüyormu bari
Yok hayır, adam daha bir kere bile ödeyeyim demedi. Zaten konuşmalarda bile, elime geçince ödeyeceğim bile demedi. Böyle adamdan birşey beklenmez zaten. Telefonda da söylemiştim çok bankaya borcum var diye, muhtemelen öyledir. Uğraşmadım bir daha.