Tufan1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple desteği aradım. Fatura ile kontrol edip önceden açılma yoksa düzeltme yapılabiliyormuş ancak hepsiburada fatura keserken cihazın seri nosunu faturaya yazmadığı için işlem yapmadılar.
Şimdi hepsiburada dan dönüş bekliyorum
Çok uğraştırıyor hepsiburada hocam.1 günlük ürünü iade almadı benden.1 günde 3000 TL fiyat farkı oldu aradım defalarca yazıştım.İade için servisten kağıt istediler.Dünyanın neresinde gör
lmülmüş 1 günde 3000 TL düştüğü dedim.