xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne konuyu ne alıntıladığın kişiyi savunuyorum. Ancak sesli güldüm. 2 yıllık üyesin. Hiç bir katkın yok. 3 ticaret yapmışsın. O da hep aynı şey.
Yani senin engelini kim tınlar.
Ne bu Ego?
Engelle geç neyin havası?
Komiksiniz ya😂
13 yıllıksın da ne olmuş hacım, neden rank üzerinden vuruyorsun adama buda yeni moda oldu artık forumda..