Biu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Arkadaşlar,
Amcamla birlikte şirket kuracağız. Metal işleme üretim. (CNC- TORNA) Biraz araştırma yaptım, ancak adi ortaklık mı yoksa ltd mi karar veremedim. Avantajları ve dez avantajı bizim için ne olur ? Deneyimlerini bizimle paylaşan arkadaşlar olursa çok sevinirim.
yurt dışı (Amerika) kuracaksanız LLC yani LTD, yurt içi kuracaksanız,@kaantoker; yanıtlamış zaten..