Arkadaş doğru yapmıştır yanlış yapmıştır bilemem.
Ama her kim olursa olsun birine karşı yapılan yardımın sonrasında bu şekilde dile getirmeside bana kalırsa çok doğru birşey değil.
Bir elin verdiğini öbür el asla görmeyecek.
Sağ elin verdigini sol el bilmemeli.
Bu sözlerin bir anlamı var.
Ortada gerçekten ihtiyaç sahipliği varsa, size katılıyorum. Ancak yok ise (ki bu konudaki durumda anladığım kadarıyla yok) öyle bir dünya da yok. Gerekirse ben olsam icra takibine kadar götürürüm bırakın forumda açıklamayı!
ÇOCUK DİYOR Kİ 4 AYDA 100K CİRO YAPTIM AMA BEN DEĞİL BABAM YAPTI!
O zaman derler ki; YAVRUCUĞUM BURADA ACINDIRACAĞINA GİT BABANDAN AL HARÇLIĞINI!
Çocuk oyunu oynanmıyor burada, herkes ekmeğinin peşinde.