Heh, bi senin duyarın eksikti. Valla helal. Yaptığımız TÜM iyilikleri buraya yazmıyoruz, yaptığımız bir iyiliğin bedelini yazıyoruz başkalarının canı yanmasın diye.
Arkadaş doğru yapmıştır yanlış yapmıştır bilemem.
Ama her kim olursa olsun birine karşı yapılan yardımın sonrasında bu şekilde dile getirmeside bana kalırsa çok doğru birşey değil.
Bir elin verdiğini öbür el asla görmeyecek.
Sağ elin verdigini sol el bilmemeli.
Bu sözlerin bir anlamı var.