Ben çok ça görüyorum.
Hatta geçen sene de forumda yazmıştım.
Bi aslan kovalıyor. Dagın zirvesine gelmişim. Lan ne kaçıyorsun uç geç karşı tepeye. Diyorum hoop karşı tepedeyim. Rüyada ölmeyeceğimi ve rüyada oldugumu uyanınca rüyanın biteceğini biliyorum.
Bazen saçma gelebilir ama gördüğüm rüyadan uyanıp tekrar gözlerimi kapatınca devam ediyorum aynı yerden 😂