berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keçeli kalem sesi
yemin ederim elim kulağıma gitti şuan tüylerim ürperdi içim bi tuhaf oldu ayaklarım kasılıyor bundan acayip nefret ediyorum kağıda yazıldığında falan. imkanı yok birisi yanımda kağıda bununla bişey yazsın kulaklarımı kapatırım uzun sürerse yırtar atarım kavga çıkar acayip kötü bişey ya