Gösterirsiniz.

Siz bir şahıs firmasısınız. Gidip marketten çikolata aldığınızda market size tc kimlik numaranız üzerinden fiş kesmiyor. O yüzden fişte tc olmasına gerek yok. İsim yazmasına da gerek yok.