Merhaba arkadaşlar, son bir aydır site üzerinden aldığımız çoğu sipariş eksik siparişlere düşüyor. Admin paneline giriş yaparak son etkinliklere bakıldığındada bu siparişlerden sanki 4-5 adet oluşturulmuş gibi oluyor.

Müşterilerimiz arayıp, sitenizden alışveriş yapmak istedik 4-5 defa denedik sürekli ödeme paneli geldiğinde ödemeniz alınmadı diyor diyorlar. Ancak sonradan hesap hareketlerine baktıklarında, 2-3 kere kartlarından çekim yapıldığı gözüküyor. Ödeme sistemimiz IYZICO sistemi. Opencart sistemi : 3.x

Bu konuda bana ücretsiz ya da ücretli yardımcı olabilecek olursa çok sevinirim.