Hem mal sahibi sana dava açar hemde bütün sözleşme vs senin ustune oldugu ıcın orda gunluk bırı kıraladıgında ve bır olum kalım bıcaklama yaralama kavga oldugunda sana patlar. Onuda geçtim ustune bide biri şikayet ederse ozamanda bır cok seyle ugrasabılırsın hepsınden öte sözleşmede kullanım amacı yazmasada konutun tıpıne göre otomatık olarak zaten kanunen ne amacla kullanılacagı bellıdır. eger home ofı olarak kullanıyorsan vergı levhan yada buna benzer bır bıldırım olması gerekıyor kı zaten yapıyorsunuzdur bunu kıralık gunluk olaylarıda aynı skeılde her gun kımlık vs bılgılerı alınarak kıraya verılır ve en tehlikeli işlerden biridir istanbulda yapılabılce kıralık gunluk daırelerın gunumuzdekı %90 kullanım amacı bellı

ama ben olsam baska bırıne emanet edecegıme basım agrıcagına gıreırım Airbnb den kendım kıraya verırım gunluk. kullanım verılıs amacını kendım belırler kafama yatana kıralarım bolece