Herkese merhabalar;
Uzun süredir kafama kurcalayan bir sorun var ve fikrinize ihtiyacım var. 2014'ten beri UI/X yani arayüz tasarımı ile ilgileniyorum. Bu yüzden üniversitede Grafik Tasarım bölümünü tercih ettim. Okulun bana kattığı bazı şeyler olsa da derslerde işlenen konulara çoğunlukla hakimim. Yani açıkçası sadece diplomayı almak için okuyorum diyebilirim.
Aynı zamanda okurken de bazı şirketlerden iş teklifi aldım. Yani ben başvuru bile yapmadan Linkedin üzerinden bazı teklifler aldım. Fakat okuduğum için görüşmeler olumsuz oluyor. Siz böyle bir durumda ne yapardınız acaba? Kurumsallar diplomayı bu kadar önemsiyor mu?
Benim iş tercihim daha ağır basıyor fakat aileyi de ikna edebilme sürecim de var.