bir müşterinin işini geciktirdin yada aksattığın için işten çıkaracaklarını sanmıyorum ama bunu daha öncede yaptıysan daha önceden aynı veya farkılı müşteri şikayetleri olduysa kesinlikle işten çıkarırlar.geçmişte sabıkan yoksa işten çıkarılma gibi birşeyin olacağını düşünmüyorum.