Ben siz oy verdiniz demedim hocam, kime oy verdiğinizi bilemem. Şimdi yine çarpıtmaya başladınız. Mesele kimin ne niyeti olduğu, ne yaptığı meselesi. Türkiye NATO'dan çıksın demeden, NATO'nun bölgesel saldırılarına karşı çıkmadan, NATO'nun dünyanın en büyük terör örgütü olduğunu söylemeden ve NATO'ya karşı mücadele etmeden "Rusyanın da emperyal hayalleri var" demek açık ikiyüzlülüktür! Elbette Rusyanın da emperyal hayalleri var, eski Sovyetler Birliği coğrafyasını sömürmek, oraların kaynaklarına el koymak, oralarda söz sahibi olmak istiyor. Bunu herkes görüyor zaten. Ama; NATO'nun işlediği binlerce suçu görmeyip sadece bunu görmek de Amerikancılıktan başka bişey değil!
Asıl iki yüzlülük NATO'nun Rus Emperyalizmine karşı kurulduğunu görmezden gelmektir.
NATO emperyalistlerin küçük ülkeleri yutmak için kurduğu bir emperyalist birlik değildir.
NATO Rusya'nın işgalci, emperyal, sömürgeciliğine karşı nükleer gücü olmayan küçük ülkeleri koruyan bir şemsiyedir.
Rusya NATO emperyalist olduğu için NATO'ya karşı savaşmıyor.
NATO Rusya emperyalist bir sömürgeci olduğu için var.
Ve Nato şemsiyesi altında olmayan Ukrayna ya kardeş ülkesi bile olsa saldıran bir Rusya varken NATO ya laf söylemek.
Yani kimse NATO'ya melek demiyor. Ama Ukrayna Rusya savaşında işgalci Rusya'yı bırakıp NATO'yu suçlayanlar Rus ajanlarının beynni yıkadığı adamlardır. Rusya bu ülke insanına NATO sizin düşmanınız NATO'dan çıkıp özgür olun, milli olun diyecek. NATO'dan çıkanları da Ukrayna'ya Gürcistan'a Çeçenya'ya yaptığı gibi yutacak.