1) 1 sene bağkur ödemiyorsunuz genç girişimciyseniz
2) evet diye biliyorum, ben çalışıyorum.
3) sanmıyorum, eğer şikayet gelirse şirket kurmadan önce sorun olur fakat şirket kurduktan sonra sıkıntı olmuyor
Bağkur ödemeniz gerekecek.
Muhasebeciniz olması şart , Fatura ve beyannemeleri kendiniz veremiyorsunuz.
Genç girişimcilik hakkında bilgim yok.
Hayırlı olsun diyelim.
Kulaktan dolma mı bilmiyorum ama bir şahıs firması sahibi bağkur/sgk ödemiyorum borç olarak çıkıyor illa zorunlu değil emekli olacağım zaman bakarım vs. dedi. Bu doğru mu acaba?