Siteyi komple bakım moduna almak sorun yaratabilir. Şöyle düşünün bir siteniz var; günlük 5k ziyaretçi geliyor ve sizde bakıma alıyorsunuz.
Mail hesaplarına kısıtlama getirmeniz mantıklı bana göre.
Siteye gelen ziyaretçi sayısı site sahibi ile alakalı bir durum. Hizmet bedelini ödediği sürece ziyaretçi de kaybetmemiş olacağını düşünmelidir. Ödenmeyen hizmet bedellerinin yaratacağı olumsuz etkinin neticelerine katlanmayı da bilmelidir diye düşünüyorum.
Mail kısıtlama konusu esasen daha can alıcı bir işlem olabilir. Ama yine de siteye Bakım modu açmakta hizmet bedelinin ödenmesi için etkin olabilir kanısındayım.