@vicentee; bende bu limitlerden dolayı sizin düşündüğünüz gibi bir şey olabilir mi diyordum. Ama sonradan pek üstünde durmadım ücretsizleri kullanmaya devam ediyorum. Bu dediğiniz işlemleri yapacak birisi R10 da illa ki vardır ama benim bildiğim yok. Konuyu aktif tutalım gören birileri olur belki