Hep bi sınır mutlak var. Olmazsa olmaz çünkü maliyeti de var. Aslında bir kaç kaynak buldum ama entegre edecek vaktim ne yazık ki yok. Firebase kaç token kaydına kadar destek olacak free sürümde onu bilemiyorum.
https://medium.com/software-developm...u-260e21e5f467
Bir diğer kaynak
https://medium.com/arabamlabs/web-pu...u-f48632da36c0

Burada anlatılmış biraz. Buna eklenecek şeyler olacak. Yukarıda anlattığım buton gibi...
Yok mu r10 da bu işlerden anlayan birileri?
@Padre; @webtasarimofisi;