Merhaba;

Bir websitemiz için bildirim sistemi hazırlatmak istiyoruz. Hali hazırda Onesignal kullanıyoruz. Ancak yüksek maliyetleri sebebiyle kullanmayı bırakacağız. Bu minvalde istediklerimiz ve kaynaklarımız şöyle:
  • Bildirim sistemimize abone olmak için ilk gelen kullanıcıya adres çubuğu yanından bildirim izni istenecek. Kullanıcı bildirim isteğini kabul ederse sorun yok. Ancak reddederse aynı kullanıcıya aynı gün veya belirttiğimiz bir süre boyunca tekrar abone ol bildirimi gitmeyecek.
  • Site içinde bir yere "BİLDİRİM SİSTEMİMİZE ABONE OLUN" tarzı bir buton ekleyeceğiz. Bu butona tıklayınca kullanıcıdan bildirim izni istenecek ve kabul ederse sorun yok, reddederse benzer şekilde aynı gün tekrar abone ol bildirimi gitmeyecek.
  • Sunucumuza çok fazla yük bindirmek istemiyoruz. Bu yüzden 3. parti bir serviste token tutulabilir. Firebase sanırım bu konuda sorun yaratmayacaktır. Ancak önerilere açığız.
  • Onesignal'i şu an kullanıyoruz, orada service worker yöntemi ile devam ediyoruz. Tüm bu dediklerimi onesignal gayet başarılı yapıyor aslında. Ancak 10.000 abone sonrası her 1000 aboneye ekstra maliyet çıkartması bizi zora sokuyor.
  • Bildirimleri tarayıcılar üzerinden yollayacağız. Dolayısıyla aslında web push servisi kullanacağız.
  • Bildirim görünümü ise yine onesignal'in kullandığı biçimde olabilir. Widescreen bir resim, başlık ve küçük bir açıklama. Tıklanınca ilgili yer giden link...
  • Otomatik olarak bildirim atmasını istemiyoruz. Bir panel ile bildirimleri biz yollayacağız. Paneli de oluşturmanızı istiyoruz.
Bu türde bir sistem için fiyatları pm'den iletebiirsiniz. Ayrıca pm kutum dolu olursa tekliflerinizi lütfen konu altında belirtin.

Ayrıca fatura kesmeniz bizim için güzel olacaktır. Eğer fatura kesiyorsanız KDV dahil diye lütfen belirtin.

Önemli not: Lütfen aklındaki fiyat ne, bu iş için düşündüğünüz fiyat ne, bütçeniz ne gibi garip sorular sormayınız. Aklımda bir fiyat yok, olsa zaten belirtirdim. İstekler ve örnekler açık. Fiyatlar ütopik (20 BİN - 50 BİN - ...) olmadığı sürece sorun olmayacaktır. Yapabilecekler lütfen PM olarak fiyatı belirtsin. Yapamayacaklar da lütfen PM atmasın.



Lütfen PM'den veya buradan alakasız sorular sormayınız.
Herkese kolay gelsin.