Ödemenin tamamına siz fatura kesmeyeceksiniz. Aldığınız komisyona fatura kesmeniz lazım, Kalan kısmı için satıcının vergi yükümlülüğü var. Eğer tamamına siz fatura keserseniz, aracı değil de satıcı durumuna düşersiniz, bu da aynı zamanda alıcıya karşı direkt sizi sorumlu yapar.

Hizmeti veren size fatura kesmeyecek zaten, müşteriye kesecek, siz de aldığınız komisyon için keseceksiniz.