Arkadaşlar merhaba, çevremde soracağım alanda deneyimli muhasebeci olmadığı için sizlere yazıyorum.
Bionluk gibi hizmet veren ve hizmet alanları bir araya getireceğim bir platform düşüncem var. Aklımda takılan kısım şurada hizmet alandan ödemenin tamamını aldıktan sonra kendi komisyonumu düşüp kdv ödedikten sonra geri kalanı hizmet verene aktaracağım. Burada hizmet veren bana her zaman fatura kesemeyebilir, fatura kesemediği için paranın tamamını tahsil etmem beni kdv ödeme yükümlülüğü altına sokar mı ?