Neden oradan yapmıyorlar o zaman hocam

. Öyle bir şey yok.
Ne demek öyle bir şey yok ? En basitinden zamanında r10da ismini vermek istemediğim servis sağlayıcısı vardı resellere shell yüklenip diğer dizinlere erişim sağlanıyordu root'a kadar erişiliyor bu yöntem ile, yapmak isteyen servis sağlayıcısı her türlü sizn panelinize erişir imkansız denen bir durum yok siz konuyu çok abartmışsınız ve etik olmayacak şekilde de sanki adamlar sizi mağdur bırakmış ve yardımcı olmak istememiş gibi konuyu yazmışsınız sonrada gelip burada yorum yapanları azarlıyorsunuz garipsiniz gerçekten